Röd Lördag aug 2020

Röd Lördag på Sågverkstorget 28 augusti

Vänsterpartiet Knivsta bjuder åter in till torgmöte på Sågverkstorget i Knivsta centrum. Vi finns utanför Willys södra entré mellan 11.00-13.00 lördagen den 28 augusti.

Efter ett års uppehåll är vi glada att åter kunna komma ut och möta Knivstabor och andra medborgare för att diskutera aktuellt i politiken med dig. Du bestämmer vad du vill fråga eller diskutera. Efter denna vår och sommar är det inte direkt brist på ämnen att prata om. Vi bjuder som vanligt på fika och ger dig chansen att vinna böcker i vårt Vänsterquiz.

En av våra besökare
En av våra tidigare besökare, på väg in i värmen.

För nyinflyttade och andra intresserade kan vi informera om att Vänsterpartiet Knivsta nu hoppas att vi kan återgå till att arrangera våra torgmöten i Knivsta, Röd Lördag, sista lördagen i månaden. Sedan starten i januari 2014 har det blivit många trevliga samtal och fikastunder.

Välkommen på Röd Lördag

Vill samtidigt tipsa om att nästa Röd Lördag kommer redan den 11 september 11.00-13.00. Då ses vi vid Dammparken i Alsike utanför Coop. Planen är att besöka Alsike varje kvartal.