Många trevliga möten i solen på Knivstaperrongen

Nina Broman Costa på perrongen

I strålande solsken mötte Vänsterpartiet Knivstabor på perrongen. Om det var solen, att tågen gick i tid eller våra budskap som skapade glädjen kanske varierade. Men en trevlig timme bland pendlare, som läste flyers, diskuterade valet och drack kaffe, hade vi med de dryga tjugo avgångar som vi hann med, innan nya uppdrag väntade.

Nina Broman Costa skulle ner till Malmö på ännu ett av många möten som en av partiets toppkandidater. Missa inte Nina när hon kommer på EU-debatten i Tilassalen i Knivsta kommunhus lördag den 18 maj 15.00 – 17.00. På samma tåg åkte Maria Fornemo till sitt arbete i Stockholm.

Anna Marklund tog bussen till hästen i närheten av Långhundra medan Christer gick till kommunhuset och hamnade på födelsedagstårta i samband med diskussioner om hur kommunen ska förbättra medborgardialogen, så fler medborgare känner sig delaktiga i kommunens utveckling. Grattis Bosse och tack för god tårta.

Vi ses på Knivsta Marknad på lördag.